Rozszerzenie Chrome dla Pardot — śledź współczynnik konwersji i ustawiaj parametry UTM
W Google Analytics możesz śledzić, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z Twoją witryną. To potężne narzędzie do poprawy współczynnika konwersji Twojej witryny. Ale kiedy uruchomisz swoją witrynę, staniesz przed problemem zbierania danych i przekształcania ich w praktyczne spostrzeżenia. Na przykład, jeśli masz witrynę oferującą produkty i usługi i chcesz dowiedzieć się, jaki przedział cenowy będzie najlepszy dla Twoich klientów, będziesz musiał ręcznie skopiować adres URL strony zamówienia dla każdego oferowanego produktu i usługi, więc możesz ustawić prawidłowe parametry UTM. W przypadku dużej liczby stron internetowych jest to bardzo czasochłonne. Dzięki temu rozszerzeniu Chrome można teraz używać Google Analytics do śledzenia współczynnika konwersji i ustawiania parametrów UTM dla Twojej witryny bez potrzeby aby ręcznie edytować każdy adres URL jeden po drugim.
Bezpłatna aplikacja rozszerzenia Chrome dla Pardot jest dostępna tylko dla użytkowników Pardot.
Aplikacja korzysta z danych logowania konta Google Analytics do zbierania i wysyłania danych do Google Analytics. Jeśli chcesz nadal korzystać z aplikacji, musisz przejść na płatną subskrypcję.